سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین های خارجی

نظر

بهترین خودروهای شاسی بلند لوکس سال 2020


اگر شما امسال به دنبال یک ماشین شاسی بلند لوکس جدید در بازار بوده اید، احتمالاً متوجه شده اید که گزینه های زیادی در این طیف در دسترس هستند. با ادامه رشد بالای بازار مصرف کنندگان نهایی شاسی بلند (SUV)، تولیدکنندگان برتر خودرو در حال رو کردن مدلهای جدیدی هستند تا نیازهای هر سبک زندگی را برآورده سازند.

از یک شاسی بلند شهری درجه یک گرفته تا یک چهارچرخ متحرک خشن بیرون شهری و کراس اوورهای شیک، بیش از 60 مدل لوکس مختلف از بیش از 20 تولیدکننده در بازار موجود است.

اما همه شاسی بلند های برتر خصوصیات یکسانی ندارند و پیدا کردن موردی که مناسب شما باشد، چندان راحت نیست. از آنجا که بازار به سرعت در حال گسترش است، برخی از برندها بطور قابل توجهی ارزش بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. برندهای لوکس که سابق? بیشتری در ساخت خودروهای شاسی بلند دارند، علاوه بر اینکه معتبرتر هستند، ارزش فروش دست دوم بهتری نیز دارند. این مسئله بسیار مهم است که فناوری های داخل خودرو می تواند از یک برند به برند دیگر متفاوت باشد. در حالی که برخی از تولید کنندگان در سیستم های سرگرمی خود بسیار پیشرفته هستند، برخی دیگر به وضوح، یک یا دو نسل عقب تر هستند.

اگر می خواهید بهترین شاسی بلند لوکس سال 2020 را متناسب با نیازها و سبک زندگی خاص خود بیابید، جای مناسبی را انتخاب کرده اید. ما در ایران لوکس این راهنمای جامع را برای کمک به شما در کوچک کردن لیست اتومبیل های مورد علاق? خود و یافتن مدل هایی که ارزش یک دور تمرینی را دارند، ایجاد کردیم.

تیم تحریریه ما، با لیست کردن هم? شاسی بلند های پر طرفدار موجود در بازار امروز، شروع کردند. می توانید یک لیست کامل، به معنای واقعی کلمه! از مدل های SUV لوکس را در زیر مشاهده کنید. سپس، برای شناسایی 15 خودروی شاسی بلند لوکس سال، آنها را با یکدیگر مقایسه و رتبه بندی کرده ایم.

از آنجا که انتظارات و نیازهای شما متناسب با سبک زندگی شما است، ما لیستی از بهترین SUV ها و کراس اوورهای برتر در هر گروه خاص را ایجاد کرده ایم. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال یک خودروی شاسی بلند خانوادگی کاربردی یا یک کراس اوور شهری عملکرد محور هستید، یا در صورتیکه نیاز به یک ماشین 3 ردیفی دارید، یا می خواهید یک SUV کم مصرف یا برقی داشته باشید، توصیه های ما را دقیقاً زیر رتبه بندی ها، بررسی کنید.

نمودار رشد تقاضای ماشین های شاسی بلند

 

 

  • 1. مرسدس بنز GLE
  • 2. بی ام و X5
  • 3. پورشه ماکان
  • 4. آئودی Q8
  • 5. ولوو XC60
  • 6. پورشه کاین
  • 7. رنجروور ولار
  • 8. مرسدس بنز GLC
  • 9. جاگوار F-Pace
  • 10. بی ام و X1
  • 11. مرسدس بنز GLS
  • 12. آئودی ای-ترون
  • 13. بنتلی بنتایگا
  • 14. تسلا مدل ایکس
  • 15. رولز رویس کولینان

 

 1. مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز GLE جدید که برای سال 2020 به روز رسانی شده است، بهترین SUV لوکس همه منظوره در سال 2020 است. کیفیت ساخت آن استثنایی است. این خودرو با پیشرفته ترین فناوریهای تعبیه شده (سیستم سرگرمی MBUX) ارائه می شود. و ظاهر کلی و طراحی آن فوق العاده است. همه اینها در مقابل قیمت خرده فروشی آن، به معنای یک خرید با ارزش است.

این خودرو در رد? شاسی بلند های بزرگ قرار می گیرد و در صورت تمایل می توان ردیف سوم صندلی ها را در آن جای داد، اما همچنان انداز? آن آنقدر بزرگ نیست که رانندگی در شهر را دشوار کند. با وارد شدن به کابین جدید GLE، بلافاصله خود را در دنیایی لوکس و دلپذیر خواهید یافت.


2. بی ام و X5

بی ام و x5

بی ام و X5 مسلما همان خودرویی است که وقتی 20 سال پیش برای اولین بار در جاده ها ظاهر شد، کلاس پیشرفته ای از شاسی بلند را را به بازار معرفی کرد. X5 در حال حاضر، با ارائ? نسل چهارم خود، میراث درخشان خود را در ارائ? یک تجربه رانندگی استثنایی و ظاهری آراسته، ادامه می دهد.


3. پورشه ماکان

پورشه ماکان

پورشه ماکان در سالهای اخیر به پرفروش ترین مدل پورشه تبدیل شده است و این مسئله اصلا جای تعجب ندارد. ماکان، در نسل دوم خود، همان عملکرد رانندگی که شما از پورشه انتظار دارید را به همراه راحتی و لوکس بودن، به ارمغان آورده است. در حالی که این خودرو، یکی از گرانترین SUV های لوکس میان رده در بازار است، با درخواست آپشن های مختلف، قیمت آن به سرعت افزایش می یابد. با این حال، ماکان، احساس رانندگی بی نظیری را در بخش SUV ها، برای شما به ارمغان می آورد.


4. آئودی Q8

آئودی Q8

آئودی Q8 در رد? بالای مجموع? شاسی بلند های لوکس آئودی قرار دارد. این خودرو از همان پلاتفرم لامبورگینی اوروس (Urus)، استفاده می کند اما پیشنهادی مناسب تر، با قیمت بهتر ارائه می دهد. این بدان معنا نیست که Q8 بی ادعا است. در داخل خودرو، یکی از پیشرو ترین تجهیزات سرگرمی موجود در بازار را پیدا خواهید کرد. این دستگاه دارای سه مانیتور بزرگ است که همه چیز را در خودرو با کیفیت عالی کنترل می کند. 


5. ولوو XC60

ولوو XC60

ولوو، سازند? سوئدی اتومبیل، طی چند سال گذشته محصولات خود را ارتقا داده و مدل های بیشتر و مجلل تری را در محدوده های قیمتی بسیار جذاب، ارائه داده است. XC60 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شاسی بلند لوکس انداز? متوسط، با طراحی تاثیرگذار تر خود نسبت به برخی از همتایان آلمانی خود، هم? ویژگیهای جذاب را در کنار هم ارائه می دهد.

6. پورشه کاین

پورشه کاین

در حالی که بی ام و X5 ممکن است بواسط? شروع شاسی بلند های لوکس، دارای اعتبار باشد، پورشه کاین خودرویی است که واقعاً این مسیر را برای اکثر خودروهای دیگر موجود در لیست ما، باز کرده است. هنگامی که پورشه تصمیم گرفت با Cayenne 2002 اولین شاسی بلند خود را بسازد، این خودرو به یک موفقیت یک شبه تبدیل شد.

در حال حاضر پورشه کاین، با ارائ? نسل سوم خود، در بخش شاسی بلند های بزرگ لوکس، همچنان به موفقیت خود ادامه می دهد. جدیدترین مدل آن با موتور هیبریدی ، از لذت رانندگی خاصی برخوردار است و با ترکیبی از تقویت الکتریکی، عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. 


 7. رنجروور ولار

رنجروور ولار

رنجروور ولار به واسط? ظاهر زیبا و در عین حال با صلابت خود، چندین جایزه طراحی را به دست آورده است. لندرور، با موفقیت، عناصر اصلی میراث خود را در طراحی این خودرو تزریق کرده و در عین حال، یک جهت گیری جسورانه ای را به سمت آینده حفظ کرده است.

"رنجروور ولار" از نظر طراحی داخلی، مدرن است و دارای سه صفح? نمایش با وضوح بالا است که امکان کنترل بیشتر عملکردها را فراهم می کند. این شاسی بلند لوکس بزرگ، شما را ناامید نمی کند.


 8. مرسدس بنز GLC

مرسدس بنز GLC

مرسدس بنز GLC، برادر کوچکتر GLE بزرگ، بیشتر مزایای خود را در یک شاسی بلند لوکس متوسط به اشتراک گذاشته است. GLC، اخیراً با کمی تجدید نظر در نمای بیرونی و در داخل، با یکپارچه سازی صفحه نمایش بزرگ MBUX، برای سال 2020، به روز رسانی شده است.

اگر، راحتی و با ارزش بودن چیزی است که شما به دنبال آن هستید، مرسدس بنز GLC یک مدعی جدی است. 

 

 9. جاگوار F-Pace

جاگوار F-Pace

اگر شما، نسبت به مرسدس بنز GLC دارای تمایل اسپرتی بیشتری هستید اما به دنبال قیمت پایین تری نسبت به پورشه ماکان می گردید، جاگوار F-Pace یک شاسی بلند لوکس میان رده عالی برای امتحان کردن است. در حال حاضر، این سازنده بریتانیایی، طیف کاملی از شاسی بلند های با کیفیت بالا، از اندازه کوچک تا اندازه بزرگ و کاملاً برقی را ارائه می دهد. F-Pace بهترین گزینه برای لذت بردن از این برند است. 

10. بی ام و X1

بی ام و X1

بی ام و X1 یکی از ارزان ترین شاسی بلند لوکس در لیست ما است و بهترین قیمت را در ورود به محدود? کراس اوورهای برتر، ارائه می دهد. X1 فقط کمی کوچکتر از X3 است اما همان لذت رانندگی و فضای کافی پشت صندلی که برای یک شاسی بلند کوچک مناسب است را فراهم می کند.

 

 11. مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز GLS که به تازگی به روز رسانی شده است، یک شاسی بلند لوکس پرچمدار، از تولید کننده آلمانی است. مدل فعلی، سومین نسل از اتومبیل هفت نفره فوق العاده بزرگ با پیشرفته ترین فناوری موجود از سوی مرسدس است. اگر می خواهید خانواده خود را با راحتی کامل سوار کنید، GLS بهترین شاسی بلند برتر در بازار امروز است. 

 

 12. آئودی ای-ترون

آئودی ای-ترون

آئودی ای-ترون (Audi e-tron)، اولین شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی از آئودی، یک برند? مطلق است. این خودرو، هیجان یک موتور تمام الکتریکی را در یک بدن? شاسی بلند با کیفیت و آشنا، به ارمغان آورده است. آئودی ای-ترون، در عین بهره گیری از موتور الکتریکی خود برای تحویل سریع نیرو به هم? چرخ ها، از سطح عالی راحتی و فضای کافی نیز برخوردار است. 

 

 13. بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا

شاسی بلند بزرگ فوق لوکس بنتلی بنتایگا، یکی از بهترین راه های سفر با یک خودرو مدرن است. با عرض? اخیر بنتلی بنتایگا اسپرت، این خودرو اکنون رسما سریع ترین شاسی بلند لوکس در جاده است. اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید، بنتایگا سزاوار آن است که در لیست خرید شما قرار بگیرد. 

 

14. تسلا مدل ایکس

تسلا مدل ایکس

تسلا مدل ایکس (Tesla Model X)، به لطف نقش آن در توسع? فناوریهای جدید و سبزتر، شایسته قرار گرفتن در میان 15 شاسی بلند لوکس برتر ما است. در اینجا تاکید ما، بیشتر بر جدید بودن و نوآوری است تا تجمل و راحتی که سایر برندهای موجود در لیست ما می توانند عرضه کنند. با این حال، با وجود موتور تمام الکتریکی، شما با "تسلا مدل ایکس"، سطح عملکرد نفس گیری را تجربه خواهید کرد. 


15. رولز رویس کولینان

رولز رویس کولینان

آخرین مورد در لیست ما به شاسی بلند فوق لوکس رولز رویس کولینان (Cullinan) اختصاص دارد. این خودرو همچنین در حال حاضر، با قیمت های خرده فروشی که به راحتی تا 500،000 دلار می رسد، گرانترین شاسی بلند است. با این حال، این خودر کاملاً به دلخواه شما سفارشی سازی می شود. این شاسی بلند بزرگ و لوکس، اولین خودروی چهارچرخ متحرک است که توسط رولز رویس تولید شده است. خواه خودتان رانندگی کنید و یا فرد دیگری رانندگی کند، سطح تجمل و راحتی با هم برابر است و هم? اطراف شما، از موادی با بالاترین کیفیت، ساخته شده است. 

برای ثبت آگهی رایگان و یا دریافت اطلاعات از لوکس ترین و آخرین ماشین های خارجی به سایت شهر 24 مراجعه کنید.